Підготовка до гри ФІНАНСИ. Модель зміни економічної ситуації у "реальному" секторі (гра MESE)
Плануємо зіграти 3-5 періодів
Періоди | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Tax Rate (%) | 25 | 35 | 25 | 15 | 25 | 20 | 25 | % Податку |
Interest Rate (%) | 10 | 15 | 12 | 8 | 5 | 7 | 10 | % Кредиту |
Loan Limit ($) | 15000+кількість проданих компанією акцій | Макс. кредит | ||||||
Max Price ($) | 70 | 80 | 90 | 100 | 100 | 100 | 100 | Макс. ціна |
Max Marketing ($) | 25000 | 25000 | 23000 | 20000 | 20000 | 25000 | 25000 | Макс. марк. |
Max Cap. Invest ($) | 12000 | 12000 | 15000 | 15000 | 15000 | 15000 | 10000 | Макс. кап. інвест. |
Max R&D ($) | 17000 | 17000 | 15000 | 15000 | 12000 | 10000 | 7000 | Макс. якість |
Demand Change (%) | 0 | 50 | 0 | -25 | -50 | -25 | 0 | Зміна. Ринку |
R&D Impact (%) | 0 | 20 | 30 | 50 | 50 | 25 | 50 | Чутливість до покр. |
Marketin Impact (%) | 0 | 30 | 25 | 0 | -25 | 0 | 40 | Чутливість до марк. |
Price Impact (%) | 0 | -50 | 10 | 25 | 50 | 25 | 0 | Чутливість до ціни |
Price | 70 | 30 | 50 | 55 | 75 | 50 | 30 | Доля ціни |
Marketing | 20 | 60 | 25 | 15 | 5 | 15 | 20 | Доля маркетингу |
R&D | 10 | 10 | 25 | 30 | 20 | 35 | 50 | Доля покращень |
Коментарi