Відкритий диспут "Підприємництво: спортивний дух чи бізнес-освіта?"

Організатор:
Київський ліцей бізнесу
Дата початку:
01.12
Дата завершення:
01.12
Час початку:
10:00
Час завершення:
14:00
Місце проведення заходу:
м. Київ, вул. Лагерна 30/32, 245 ауд.
Опис:

Світлини з диспуту

Диспут «Підприємництво: спортивний дух чи бізнес-освіта?»

1 грудня у ліцеї в рамках програми «Родинні суботи» відбувся відкритий диспут на тему: «Підприємництво: спортивний дух чи бізнес-освіта?».

/Files/images/potochn_foto/Зінченко.JPG

Диспуту передувала доповідь керівника Проектно-аналітичного центру ліцею, Зінченка Олександра Прокоповича (www.alzin.ru) про засади Загальної управлінської підготовки ліцею, однією із складових частин якої є турніри диспутів. Доповідь Олександра Прокоповича викликала жваву дискусію у батьків, що переросла у співдоповідь Казарова Володимира Борисовича (батько нашого дев’ятикласника Олексія).

/Files/images/potochn_foto/P1260805.JPG

На самому диспуті, котрий вів Олександр Фоменко (11 клас), команда у складі Верніченко Валерії (11 клас), Пекача Єдуарда (10 клас), Ткача Богдана (8 клас) та Єрмакової Руслани (7 клас), висунула «тезу» про те, що для підприємництва однаково важливі і спортивний дух і бізнес-освіта . Проте, слід зазначити, що з самої записаній на дошці тезі «… він (спортивний дух) є добрим доповненням до бізнес-освіти, але не може її замінити», - випливало, що освіта важливіша за спортивний дух.

Ця «теза», сформульована за принципом «весь сир у один вареник» поставила у незручне становище команду опонентів, адже у рамках запропонованих текстів, був включений весь можливий зміст. Саме про це й наголошували представники другої команди, але змушені були «викручуватися». І вони впоралися, сформулювавши контр-тезу і до тези, і до одного з допоміжних текстів.

/Files/images/potochn_foto/P1260801.JPG

Отже, команда опонентів у складі Захарова Артема (10 клас), Нігруци Олександра (9 клас), Казарова Олексія (9 клас), Сивіцької Лілі (9 клас), Шавловського Михайла (9 клас), Товкай Олександра (8 клас), за змістом (не дослівно!) таку контр тезу: «Підприємництво основується на таланті, а не на спортивному дусі і не на бізнес-освіті». Та оскільки Артем та Олексій, головні бійці команди, були дуже емоційні, зміст їх контр тези вдалося реконструювати під кінець диспуту.

Значна ж частина диспуту із застосування молодіжного дворового сленгу розгоралася навколо додаткового критично твердження опонентів про те, що «спортивний дух» - це міф»!

Іронія долі полягала у тому, що противники існування спортивного духу яскраво його демонстрували, а захисникам спортивного духу саме його й не вистачало!

Батьки у цьому диспуті брали участь як експерти і кожен з них мав визначити команду переможця, а також кращих у диспуті і команді. Кожен з батьків ґрунтовно пояснив свою точку зору, з гідно з якою він приймав рішення, ї рішення були цілком логічними, але… статистика показала, що лише один з батьків прийняв рішення не на користь команди де були його син чи донька!

У зв’язку з тим, що рішення батьків поділилися порівну, перемогла та команда, котру визначив ведучий диспуту. Олександр визнав переможцем команду Верніченко Валерії.

/Files/images/potochn_foto/Верніченко.JPG

Краща у диспуті – Верніченко Валерія (8 визнань).

/Files/images/potochn_foto/P1260854.JPG

Кращий у команді – Захаров Артем (4 визнання).

Двома батьками визнавалася кращою у команді Сивицька Ліля і один раз Пекач Едуард.

Основне змістовне зауваження батьків – відсутність предмету диспуту, а саме сутностей, корті у диспутантів мали б стояти за їх ключовими словами. Із демонстрацією зразка таких сутностей виступив заступник директора ліцею з науково-дослідницької роботи, Юрій Миколайович Теппер.

Не дивлячись на те, що захід значно перевершив орієнтовний час закінчення, усі були задоволені участю, а батьки навіть запропонували такі теми для наступних Родинних субот:

1. Підприємець – хто це?

2. Закони спілкування.

3. Закони мотивації.

4. Відповідальність у бізнесі.

5. Милосердя і справедливість.

6. Філософські і релігійні доктрини, їх роль у розвитку цивілізації.

7. Макіавеллі «Теорія влади» («Державець»?)

8. Сунь-Цзи «Мистецтво війни».

9. Чорний і білий PR.

10. Політичні течії.

11. Управління змінами у компаніях.

12. Теми інтелектуального, морального і фізичного розвитку дітей.

Також запропоновано:

· розділити Родинні суботи на внутрішні та зовнішні;

· організувати спеціальні тренінги для розвитку майстерності публічності публічного виступу, презентації, культури одягу, спілкування.

Щодо останнього, шановні батьки, випускники, гості, якщо ви готові на громадських засадах провести подібні тренінги, майстер-класи, творчі групи тощо, ласкаво просимо.

Адміністрація ліцею висловлює подяку учням і батькам, що взяли участь у заході, а саме:

Верніченко Валерії

Єрмаковій Наталії Ігорівні

Єрмаковій Руслані

Єрмакову Олександру Миколайовичу

Захарову Артему

Захарову Володимиру Володимировичу

Казарову Володимиру Борисовичу

Казарову Олексію

Менській Оксані Григорівні

Нігруці Олександру

Пекачу Едуарду

Прокоф’євій Олені Вікторівні

Сивицькій Лілі

Сивицькому Юрію Ігоровичу

Ткач Тетяні Іванівні

Ткачу Богдану

Товкай Андрію

Товкай Анні Миколаївні

Товкай Олександру Андрійовичу

Фоменко Жанні Олександрівні

Фоменку Олександру

Шавловському Дмитру Станіславовичу

Шавловському Михайлу

Загалом захід відвідали 12 батьків, 11 учнів, 6 співробітників ліцею.

Диспут був захоплюючим, а за звіт «звиняйте».