Гра "Право"
- Організатор:
- Департамент ЗУП КЛБ
- Дата початку:
- 17.02
- Дата завершення:
- 18.02
- Час початку:
- 08:45
- Час завершення:
- 13:00
- Місце проведення заходу:
- Київський ліцей бізнесу
- Опис:
ОРГПРОЕКТ ГРИ «ПРАВО»
Цілі гри:
1. Спонукати учнів до власних роздумів над поняттям «право» і щодо призначення правової системи.
2. Визначити місце права у нашому житті.
3. Розрізнити правосвідомість і знання правових норм (законів…).
4. Проаналізувати одну з можливих траєкторій життя.Завдання гри:
1. Усвідомити власне ставлення до права.
2. Визначити функції права щодо бізнесу та держави (незахищених верств громадян);
3. Розібрати траєкторію життя домогосподарки, як орієнтир для значної частини молодих людей.ПРОЕКТ
Перше завдання гри має реалізовуватися на власному досвіді учасників. Ним мають займатися учні, що згрупуються за такими темами: Сім’я (діти-батьки), Ліцей (учні-вчителі), Держава (влада-громадяни). Завдання першого етапу для цих груп – обговорити та підготувати доповіді про такі явища як:
- реальні норми (не писані закони!)
- традиції;
- маніпуляції;
- насилля
Цей напрямок ми назвали "Життя і право".Друге завдання заплановано досягти на матеріалі аналізу статті угорського блогера Андора Якоба «Чому я не дам вам роботу». http://biznes.delfi.lv/bizopinion/andor-yakab-pochemu-ya-ne-dam-vam-rabotu.d?id=42051982
Тут передбачене зіткнення двох груп «Бізнесменів» та «Влади». На першому етапі зіткнення групи повинні сформулювати власне розуміння статті та ставлення до неї, з точки зору теми групи.
Напрямок названо "Влада і бізнес".Третє завдання – аналіз листа дівчини, котра хоче знайти собі забезпеченого чоловіка і займатися хатніми справами (див. тут). Формуються дві гендерні групи: «Дівчата» та «Мільйонери». Перший крок – аналіз листа дівчини, ставлення та доповнення. Визначення грошового рівня описаного у листі для м. Києва.
Назва напрямку - "Траєкторія домогосподарки".ФОРМУВАННЯ ГРУП
Відбулося попереднє формування груп у 9-10 класах. Переповненими є групи третього напрямку(«Дівчата» та «Мільйонери»).
Не вистачає учнівських ресурсів на теми «Сім’я» та «Ліцей» першого напрямку. У цьому ж напрямку цілком відсутнє власне бажання учнів відіграти тему «Держава», як з боку влади, так і з боку громадян.
У другому напрямку створена група «Бізнесмени» і відсутня група «Влада».
Учнів 8-го класу планується зорієнтувати на визначення лише у першому напрямку.
Попередні списки груп.Ми були дуже вдячні тим батькам, котрі погодяться взяти участь у грі за будь-якою темою. ОСОБЛИВО НАМ ПОТРІБЕН РЕСУРС БАТЬКІВ У ТЕМІ «СІМ’Я» напрямку «Життя і право». Тут можливі варіанти (на огляд тих, хто погодиться):
- прямий – батьки займають позицію батьків, а учні дітей;
- обернений – батьки у грі стають дітьми, а учні – батьками.- група журі (оцінка доповідей і коментарі до них)
Про своє бажання можна повідомити на цю пошту andrukhovets@gmail.com, або безпосередньо через дітей Андруховцю Петру Михайловичу.
ПОПЕРЕДНІЙ РЕГЛАМЕНТ ГРИ «ПРАВО»
17.02.12
Час Види робіт
8:45-9:10 Установка на гру.
9:10-10:00 Робота у групах 1: аналіз ситуації за темою групи.
10:00-11:20 Загальне засідання 1. Доповіді груп.
11:20-11:50 Перерва.
11:50-12:15 Установка на другий такт роботи. Нові вводні.
12:15-13:00 Робота у групах 2: ставлення до нових вводних, позиціонування щодо груп-оппонентів.
13:00-14:30 Загальне засідання 2. Доповіді груп.
14:30-14:50 Перерва.
14:50-15:30 Методологічна консультація та рефлексія дня18.02.12
Час Види робіт
9:30-9:45 Установка на рефлексію гри.
9:45-10:30 Робота у групах 3: рефлексія гри (результати, продукти, досягнення цілей, виконання завдань, неочікуване, недопустиме).
10:30-12:00 Рефлексія гри.