Управлінець переважно працює з тим, чого ще немає. Це – майбутнє, належне (мета, норма, принцип), роботи, які треба виконати, щоб отримати в майбутньому все, що треба управлінцеві. Предметні знання, які пропонує нам система освіти, – систематично організовані та упаковані в спеціальні курси і підручники, забезпечені викладачами і методистами – в управлінській діяльності практично не працюють. Це знання про те, що вже існує. Існуюче теж треба розуміти і його враховувати. Але тільки як ресурс і відправну точку для організації руху в майбутнє.
Робота з тим, чого поки ще немає, однак до чого треба рухатися, вимагає не знань, бо знання про це відсутні, але особливої дисципліни розуму (спеціальних інструментів, способів і методів інтелектуальної роботи).

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.