Зустріч з Володимиром Борисовичем Казаровим

Организатор:
Депатрамент управлінської підготовки КЛБ
Дата начала:
18.12
Дата окончания:
18.12
Время начала:
15:00
Время окончания:
17:00
Место проведения мероприятия:
214 аудиторія
Описание:

Як стати підприємцем?

18 грудня у ліцеї відбулася зустріч з підприємцем, бізнес-консультантом та батьком учня ліцею, Казаровим Володимиром Борисовичем. Тема: «Як стати підприємцем?». На зустріч було відібрано 15 учнів різних паралелей, що бачать себе у майбутньому підприємцями.

Казаров В.Б.

Дозволимо собі проінтерпретувати тези доповідача, як ми їх зрозуміли.

1. Не займайтеся справою, яку ви не любите, оскільки це рабство. Але, при отриманні позитивного результату (прибутку, слави…) ставлення до справи, як правило, змінюється.

2. Потрібно вчитися виділяти в оточуючому середовищі бізнеси. (Тут же учні почали виділяти «присутні в аудиторії» бізнеси.)

3. Ідея – рушійна сила підприємця і підприємництва.

Учасники зутрічи 1

4. Лідерство і командний дух - засоби реалізації ідеї, а отримати їх можна або на практиці, або в імітованій практиці – іграх. Граючи у командні ігри (малися на увазі і ліцейські ігри), люди (підлітки!) вчаться розрізняти учасників «команди» на тих, хто: допомагає («тягне візок»), користується плодами інших («їде у візку»), заважає («ставить дрючки у колеса»).

5. Знати – означає отримати позитивний результат. Нижчий рівень – не знання: «Я не знаю, тому вчуся, або не беруся за певну роботу». Найнижчий рівень: «Я думаю, що я знаю».

Казаров В.Б.

6. Професіоналізм людини вимірюється, принаймні, такими двома показниками:

6.1. Досяганням позитивного результату;

6.2. Поясненням складного «простими словами», але тому кому пояснюють потрібно мати елементарні уявлення про предмет;

7. Розуміти щось , наприклад, слово – значить могти його схематично зобразити і вжити в іншому контексті.

Учасники зутрічи 2

Для нас особливе значення мають пункти 4 та 7. Якщо пункт 4 напряму вказує на важливість ліцейських ігор (принаймні, один з аспектів) для майбутніх підприємців, то п. 7 проявляє значення диспутів і пояснює чому ми вимагаємо власних тез (зміна контексту) і їх схематизації.

На питання чи потрібно майбутньому підприємцю вчити всі предмети, у відповідь автора питання попросили прострибати на одній нозі і зауважено: «Які б цілі у підлітковому віці ми не ставили, все ж ми не знаємо, що нас чекає, тому потрібно всебічно готуватися до майбутнього».

Експреримент Богдана Салія

Звичайно, зміст доповіді Володимира Борисовича виходив далеко за межі приведених нами тез. Кожне твердження доповідача супроводжувалося або прикладом із власного досвіду, або ж розігрувалося безпосередньо в аудиторії.

Усі учасники зустрічі були дуже задоволені і цікавістю і корисністю зустрічі. Олексій Казаров

Адміністрація ліцею дуже вдячна Володимиру Борисовичу і за проведену зустріч і за готовність до наступних зустрічей, якою ми обов’язково скористаємося.

Казаров В.Б.

Просимо також інших батьків поділитися з учнями ліцею своїми професійними і бізнесовими знаннями та досвідом. Зв’язок – через ваших дітей, кураторів.

Дата последнего изменения 29 Сентября 2020

Фотогалерея