Ліцейські ігри

Якщо ми готуємо людей до дій у складно організованих сферах діяльності (що потребують виконня відкритої множини робіт) чи до таких діяльностей, котрих взагалі ще не існує (і тим, хто навчається належить їх створити), ми вимушені організувати пдіготовку в імітаційних формах. Імітація зумовлює таку організацію робіт, проходячи через яку, можна підготуватися до створення нових сфер діяльності та виконанню робіт, яких ніхто не може показати.
За своїм власним (справжнім) змістом така імітація є грою.
Зінченко О.П.
Ліцейські ігри займають центральне місце в навчальній дисципілніі «Загальна управлінська підготовка».

Це ігрові майданчики, на яких учні можуть отримати досвід прийняття складних управлінських рішень в ході командних змагань. Рішення реальних управлінських задач дозволяєучням тренуватися в освоєнні управлінських технік: самоорганізації і організації інших людей, проектування, аналітики...

Тематика ігор продумана таким чином, що проходження їх циклу дозволяє учасникам сформувати системну картину уявлень про сфери професійної діяльності і про світ, в якому вони живуть.

Ігри в ЗУП

Використання елементів організаційно-діяльністних ігор дозволяє забезпечити концентрацію колективної миследіяльності: отримати змістовні продукти роботи і «поставити» учасникам методологічну рефлексію подій, що сталися на сесії.
Проектно-аналітичні, дослідження й інші роботи, що виконуються протягом всього циклу ігор, об'єднуються загальною практичною темою розробок. Це дозволяє отримати змістовний результат (документ, презентація і т.д.) за підсумками робіт в цілому і додати значущість та осмисленність імітаційним ігровим формам.

Тема циклу щорічно формулюється організаторами дисципліни виходячи з актуальної проблематики в світі господарства і фінансів, а також виходячи з проблем і завдань, які є найбільш актуальними для сучасної практики управління, або будуть актуальні в найближчому майбутньому.

Логіка циклу ігор


У дисципліні «Загальна управлінська підготовка» закладений цикл з шести ігор. Ігри слідують одна за одною в логічній послідовності, відповідно до якої визначається тематика і завдання кожної конкретної гри.

Сфери ігор КЛБ

Освіта та виховання (Вересневий збір)

Господарство (підприємницькі проекти)

Фінанси

Право

Політика

Відтворення

Кiлькiсть переглядiв: 1476

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.