Система ЗУП дозволяє «виростити» в учнів відповідні компетенції, техніку і здібності.
Корпус робіт ЗУП пов'язує три групи процесів «вирощування», які спільно організовуються вчителями та учнями:
- це формування освітньо-виховного середовища, де вітаються прояви змагальності і вирощуються управлінські амбіції;
- це ігрові імітації, де можна накопичити досвід ухвалення складних управлінських рішень без ризику для ділової кар'єри;
- це освоєння техніки конструювання систем знань ad hock (на даний випадок) на тренажерах для забезпечення ухвалення обгрунтованих управлінських рішень.
Очевидно, що організувати подібні роботи в стандартних класно-урочних формах надзвичайно тяжко. Річ у тому, що компетенції, техніка і здібності по суті своїй невідчужувані від індивіда. Їх не можна «вислухати - прочитати - запам'ятати - вирішити завдання - переказати на семінарі - відповісти на питання на іспиті». Це людські якості, які отримуються в результаті тренувань, конкурентної боротьби, рефлексії власних «перемог і поразок», в спеціально організованих ігрових імітаціях, в штучно створюваних учителями й вихователями проблемних ситуаціях.
Коментарi