/Files/images/gordst_setrifkovan/74_saly_bogdan/FullSizeRender.jpg

Богдан Салій

Рік випуску: 2015

Сертифікат першого ступеня "Управлінець" №39

Студент:

  • Saxion University of Applied Sciences, Нідерланди

  • Університет Економіки і Права «КРОК»

Рефлексія, приурочена 25-річчю ліцею

Квітень 2016 року

/Files/images/gordst_setrifkovan/74_saly_bogdan/6.jpg Так сталось, що в ліцей я потрапив до «експериментального» 7-го класу, якого ніколи не було до нашого класу. Вважалось, що загальна управлінська підготовка - ЗУП, ліцейські ігри та методика викладання в цілому не підходить для семикласників, що вони недостатньо дорослі для цього. Але наш клас швидко всім довів, що це не так - перемогою в «Козацьких герцях» та активністю в ліцейських заходах загалом. Після цієї перемоги нашим класом зацікавився Теппер Юрій Миколайович, котрий став керівником напрямку загальної управлінської підготовки. Його заняття були моїм першим кроком у “Всесвіт ЗУП”. На його переконання, основною метою занять ЗУП було навчити нас міркувати та розуміти. Тоді я не вважав цей курс занадто корисним, мені здавалось, що я і так здатен мислити та розуміти. І лише нещодавно я збагнув, що це й було найцінніше, що дав ліцей особисто для мене. Щось ми вчимо, щось забуваємо, але вміння міркувати та розуміти залишається на все життя

/Files/images/gordst_setrifkovan/74_saly_bogdan/P1520382.JPG Зараз я навчаюсь в іншій країні з студентами зі всього світу, з різними звичаями, традиціями, способом мислення, хтось має навички командної роботи, хтось все звик робити самотужки. Одним словом, дуже різні люди. Часто університет ставить перед нами завдання, котре потрібно виконати в команді, і це викликає труднощі в багатьох студентів, але не у мене. І за це я хотів би подякувати Андруховцю Петру Михайловичу, котрий змалку вчив нас роботі в команді. Також, завдяки диспутам, котрі проводив Петро Михайлович, я навчився точніше висловлювати свої думки, тобто ораторському мистецтву, вмінню швидко знаходити потрібну інформацію та аргументи. Думаю, пояснювати, наскільки корисні ці навички не має сенсу.

/Files/images/gordst_setrifkovan/74_saly_bogdan/P1520559.JPG Особливу роль в моєму житті зіграв Зінченко Олександр Прокопович, який особисто для мене був зразком як людина і як учитель. Ми були сусіди, а тому я мав привілей спілкуватися не лише в ліцеї, але й поза ним. Він постійно примушував думати і рефлексувати свої дії. Як проектувальник ЗУП він робив акцент більше на практику, ніж на теорію, а саме на пояснювання принципів діяльності, роботи управлінця і компаній в різних сферах. Також я знаходжу дуже цінними його заняття по схематизації, де Олександр Прокопович детально пояснював основні принципи відображення дій управлінця на схемах, принципи створення схем. Зараз усвідомлюю, що мені це зараз потрібно не тільки для успішного виконання завдань рейтингового європейського вузу, але далі і керівних позицій компаній-гігантів.

/Files/images/gordst_setrifkovan/74_saly_bogdan/P1190560.JPG Взагалі, майже всі вчителі мають своє відношення до ЗУП. Лідія Михайлівна Теппер вчила нас не здаватися і гартувати волю через фітнес. Завдяки її тренерським зусиллям я став чемпіоном з настільного тенісу в районі, а в Голландії – організатором загальноуніверситетських змагань з настільного тенісу. Не пригадую жодного вчителя, котрий ні разу не брав би участі в ліцейських іграх. Авторитетні, доросліші за віком, ніж ти, вчителі в аргументованій суперечці з тобою вчать не боятися відстоювати свою точку зору до кінця, хто би не був проти тебе. Вважаю, що ця навичка –керуватись власним розумом - необхідна в 21 столітті, якщо ти хочеш досягти успіху в житті. А походи ліцеїстів Карпатами з Валентиною Миколаївною Нідзельською - це як окрема школа життя, а часом і виживання, де всім видно, хто ти є насправді!

/Files/images/gordst_setrifkovan/74_saly_bogdan/7.jpg Отже, ліцей окрім базових знань, котрі можна отримати в звичайній школі, навчив мене: мисленню та розумінню, роботі в команді та ораторському мистецтву, а також схематизації та здатності швидко знаходити потрібну інформацію, мати фітнес, або готовність діяти. Абсолютно всі навички, котрі ліцей формував у мені за 5 років, потрібні мені на даному етапі мого життя. Хоча, я вважаю, що надалі цінність та потрібність цих навичок тільки зросте. Особисто на собі я відчув, що з ними по життю набагато легше, ніж тим, котрі не мають їх, котрим не пощастило мати таких учителів і вчитися в нашому ліцеї бізнесу.

/Files/images/gordst_setrifkovan/74_saly_bogdan/9.JPG Моя порада всім учням, котрі вчяться зараз, чи ще планують вчитися в ліцеї: не сприймайте ліцей як звичайну школу, намагайтесь отримати ті навички, про котрі я писав, бо саме на це спрямований “ліцейський стандарт” – ЗУП, у цьому унікальність ліцею. Повірте, щоб ви не робили в житті, вам жодна з цих здібностей не буде зайвою, що не можна сказати про деякі шкільні предмети =). Все залежить від вас, у вас є нагода – використовуйте її!

З днем народження, Київський ліцей бізнесу! Бажаю довгих років існування та розумних учнів, таких, як був приміром випуск 2015!!!

/Files/images/gordst_setrifkovan/74_saly_bogdan/P1520388.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.