Гра "Кінобізнес" (5, 13-14 березня)

Відеорезультати гри

Устрій кінобізнесу - консультація керівника гри

Відеозапис допрем`єрного показу фільмів учнів

Ейс-Сопуля (комедія) - фільм учнів 7-го класу

School Magic (комп`ютерна "магія") - фільм учнів 8-го класу

The Game (трилер) - фільм учнів 9-го класу

Вибір (соціальна реклама) - фільм учнів 10-го класу

Паранормальне явище (трилер) - фільм учнів 10-го класу

Хід гри

13 березня

1. Запрошений фахівець із сфери кінобізнесу, Тарас Валігура, зробив 45 хвилинну доповідь за темою: «Устрій фільму. Як зняти фільм?». Доповідач розглядав фільм як зрозумілий твір з закінченим сенсом. Автор розглянув:

¾ основні складові сюжету та їх функції, а саме: експозицію (де відбувається дія?), зав’язка (про що?), кульмінація (максимальна інтрига), розв’язка;

¾ тему (про що?) та ідею (з якою метою знятий фільм: розвага, питання до роздумів над відповіддю, виклик певних емоцій, моральний урок, очищення, духовний ріст, катарсис, месидж, вплив, маніпуляція);

¾ склад і функції кіногрупи;

¾ етапи створення фільму: підготовчий, кінознімальний (2/3 бюджету), тону вальний.

Наприкінці доповіді Тарас Валігура виділив основні вимоги до відеоролика – продукту, який мають зробити групи учнів («кіностудії).

Вимоги до відеоролика

Ролик – цілісна і завершена абстрактна чи образна історія.

1. Зрозуміла завершена історія.

2. Наявність конфлікту.

3. Розуміння авторами (сценарист, режисер, продюсер) теми (про що?) та ідеї (що донесу?), бажано виражених одним – кількома словами.

4. Для кого ( цільова аудиторія).

5. Наявність відео та аудіо рядів.

6. Титри початку: назва компанії і ролика.

7. Якість зображення і звуку.

8. Якість реплік акторів.

Доповідь викликала багато запитань в учнів. Найактивнішими були Ліля Сивицька, Олексій Казаров, Михайло Малаков.

2. У функціональних групах відбулися консультації з:

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1380142.JPG

  • Написання сценарію та режисури, консультант Тарас Влігура;

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1380128.JPG

  • Операторського мистецтва , консультант Максим – тьютор «Школи успіху»

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1380163.JPG

  • Акторської майстерності (наймасовіша група), консультант Ліля Сивицька;

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1380135.JPG

  • Кіностудія DreamWorks (учні 7-го класу) - Олександр – тьютор «Школи успіху»;

14 березня

Склади кінокомпаній після короткої розійшлися по знімальним майданчиках.

Знімальний майданчик компанії Columbia Pictures – засекречене і втаємничене місце.

Знімальний майданчик компанії Universal Studios – покрівля однієї з висоток міста.

Знімальний майданчик компанії 20th Century Fox – одна з аудиторій ліцею.

Знімальний майданчик компанії Warner Brothers – одна з аудиторій ліцею і парк Нивки.

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1380215.JPG/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1380231.JPG

Знімальний майданчик компанії DreamWorks – парк Нивки.

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1380204.JPG

Компанія DreamWorks (учні 7-го класу) отримали додатковий майстер-клас від керівника кіностудії «Артстудія» С. Ангелової.

Кіностудія ім. О. Довженка тимчасово чи дочасно припинила своє існування.

/Files/images/P1380272.JPG/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1380270.JPG

Наприкінці дня три компанії продемонстрували тізери і одна презентацію.

Гра завершилася, але роботи лише початий край.

Склад груп-кіностудій на кінець дня підготовки (5 березня)

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/Групи.jpg

Хід дня підготовки

1.Керівник гри, Ліля Сивицька, зробила установку, що включала у себе такі складові:

· Як працює кінобізнес – прокат створеного кінофільму у мережах кінотеатрів;

· Команди-студії і їх мета – створеня фільму від 5 хв.

· Розргортання гри по днях;

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370665.JPG

2. Виступи керівників груп з презентацією кінокомпаній в основному включали в себе почерпнуті з Вікіпедії історії компаній. Дарина Чередниченко (Columbia Pictures - СР) та Олексій Казаров (Universal Studios - US) додатково розповіли про історію і символізм логотипів їх компаній. Від Дарини і Бориса Мельника (Walt Disney - WD) ми також дізналися деякі відомості про бізнес істовю цих компаній, наприклад СР володіє тудією Sony, а WD - ВВС каналом. Віка Бабенко (Warner Brothers - WB) поділилася особливостями жанру мюзиклів. Як шедеври компаній були вказані такі фільми і мультфільми:

  • Columbia Pictures – 7 життів, Соцмережа, Казино-рояль, Чудовисько на канікулах;
  • 20th Century Fox – Люди Х, Хижак, Чужий, Аватар, Сімпсони;
  • Universal Studios – Список Шиндлера, Назад у майбутнє, Брюс Всемогутній, Мумія;
  • Warner Brothers – Зелена миля, Гарі Потер;
  • Walt Disney – Пірати Карибського моря.
/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370817.JPG/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370675.JPG

3. Формування груп відбувалося шляхом запису керівників груп. Нижче приведений список груп на кінець дня підготовки. Були кілька учнів, наприклад, Семенчук Євген, Шашило Богдан, Чемерис Богдан…, які не змогли (не захотіли?) включитися у роботу груп. Ці учні віднесені до групи відсутніх, оскільки, навіть будучи присутніми на першій груповій роботі демонстрували свою відсутність.

Додатково була створена група DreamWorks виключно зі складу учнів 7-го лкасу. Консультує групу А.В. Колодязна.

4. На першу роботу в групах учні отримали таке завдання:

Завдання 1

1. Жанр (пародія на існуючий фільм, комедія, драма, жало (жахи + детектив), казка, фантастика, трилер…)

2. Мета – на кого розрахований фільм;

3. Ідея – про що фільм;

4. Сюжет – система подій через які розкривається зміст фільму.

Ми отримали такі наробки груп:

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/Слайд4.JPG

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370690.JPG/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370761.JPG

5. На другу роботу у групах учням пропонувалося:

Завдання 2

1. Функціоналізація учасників (продюсер, сценарист (-и), режисер, оператор, монтажер, провідні актори, масовка, відповідальні за реквізит). Що має зробити кожен учасник до гри і під час гри.

2. Акти фільму (бажано у схемі): кількість, про кожен акт – задіяні учасники, місце зйомок, час зйомок;

3. Ступінь готовності сценарію. Хто до 13.03.14 напише сценарій.

Найбільш чітко розподілили фільм за актами учні 7 класу (DW), у яких фільм складається з таких чотирьох актів: викрадення пса ® зустріч з детективом ® розшук ® розкриття.

Функціоналізація на кінець дня підготовки:

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/Слайд5.JPG

6. На кінець дня підготовки учні отримали таке завдання:

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370882.JPG/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370889.JPG

Завдання на рефлексію Дня підготвки

1. Виразіть своє ставлення до теми і організації гри.

2. Як працювала група протягом дня у цілому і окремі її учасники? Виразіть своє особисте ставлення до роботи у групі.

3. Вкажіть функціональний розподіл групи (хто яку функцію взяв)?

4. Опишіть сюжет фільму вашої групи.

5. Відобразіть (бажано у таблиці) наробки вашої та інших груп.

6. Що вам особисто потрібно зробити до і під час гри?

7. Ваші пропозиції на подальшу роботу.

Завдання виконали 20 учнів. Відповіді, за невеликим виключенням (Саманта Хьюз – 10 клас, Вікторія Бабенко – 9 клас, Данило Івченко – 8 клас, Олександр Палійчук – 7 клас) , занадто «лаконічні», закриті. Наприклад:

  • у питанні 1 не розкривається причини ставлення;
  • у питанні 2 повністю не описаний процес роботи групи, організаційні впливи, ставлення до роботи (організація, включеність, демонстрація включеності, демонстрація не включеності). Повна відповідь на таке питання передбачає інтерпретацію причин того чи іншого ставлення учнями, групами учнів;
  • питання 3 дає можливість визначити реально включених у спільну роботу і розуміння ними того, що робота спільна. Такими переважно виявилися керівники груп;
  • питання 4 проявляє продуктивність спільних робіт. «Ухилливі» відповідті, – секрет, - говорять про відсутність наробок чи/і автори звітів їх не «тримають».
  • питання 5 визначає наскільки учні тримають ціле поле гри, а не тільки свою групу. Якщо робити висновки із звітів, таким учнем, сподіваємося окрім Лілі Сивицької, є Саманта Хьюз.
  • у питанні 6 конструктивної відповіді поточної гри відсутні. Їх замінили захоплені заклики повторити гру у наступному році. Але гра ще не закінчилася.
/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370902.JPG/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370925.JPG

Рефлексія організаторів

Рефлексія організаторів підтвердила більшу включеність учнів у гру, порівняно із циклом «звичних» ігор.

Проспективний висновок – керівники груп мають до 11 березня повинні скласти свою пропозиції щодо регламенту гри, а 11 зібратися і узгодити регламент.

/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370944.JPG/Files/images/potochn_foto/rk_13_14/den_knobznesu/P1370946.JPG
Допоміжні тексти

Сюжет

Рекомеднації зі створення фільму 1

Рекомендації зі створення фільму 2

Оргпроект

Мета:
  • Реконструювати та імітувати діяльність зі створення відео продукції;
  • Реконструювати устрій кінобізнесу;
Завдання:
  • Організувати 4-6 груп (кінокомпаній) для створення кінофільмів (відеороликів на 10-15 хв.);
  • У групах визначити: мету створення кінофільму (відео): для кого фільм; жанр; ідею, сюжет; акти фільму та сценарій; місця зйомок та реквізит;
  • Провести функціоналізацю учасників груп (режисер, сценарист, оператор, монтажер, актори першого та другого планів).
  • Здійснити зйомку фільму;
  • Змонтувати фільм;
  • Провести просування (промоушен) фільму: показ у ліцеї; створення відео каналу (-ів) на YouTube?
Керівник гри - Сивицька Ліля

Короткий опис оргпроекту

5. березня: день підготовки

1. Установка: цілі і завдання гри, завдання по днях гри, завдання і етапи дня підготовки.

2. Презентація керівників кінокомпаній

2.1. Columbia Pictures– Дарина Чередниченко;

2.2. Universal Studios – Саманта Хьюз;

2.3. Walt Disney - Борис Мельник

2.4. 20th Century Fox – Даніїл Івченко

2.5. Warner Brothers – Вікторія Бабенко

2.6. …

3. Формування груп керівниками (шляхом запису).

4. Визначення жанру фільму;

5. Консультація із написання сценарію фільму;

6. Робота в групах і доповіді груп: мета, ідея, сюжет;

7. Робота в групах і доповіді груп: розподіл сюжету на акти(сцени); функціоналізація учасників групи (режисер, сценарист (-и), оператор (-и), актори, відповідальний за реквізит, актори;

6 – 12 березня: робота над сценарієм у вільному режимі;
13 березня: кінозйомки;

1. Установка: інвентаризація наробок дня підготовки, завдання і етапи дня;

2. Робота в групах і доповіді груп: узгодження сценарію;

3. Консультація з режисури, кінозйомок, акторської майстерності;

4. Робота в групах і доповіді груп: планування кінозйомок;

5. Робота в групах: кінозйомка одного акту (дії, сцени);

6. Рефлексія

14 березня: кінозйомки, тізер, трейлер

1. Установка: інвентаризація наробок, завдання і етапи дня;

2. Робота у групах: кінозйомки;

3. Робота над тізером, трейлером;

4. Рефлексія: показ і демонстрація тізера, трейлера

/Files/images/reglamenti/Кінобізнес р1.JPG

/Files/images/reglamenti/Кінобізнес р2.JPG

/Files/images/reglamenti/Кінобізнес р3.JPG


Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.