Профорієнтація - маркетинг чи батьки?!

22 лютого відбулася зутріч учнів 10-го класу ліцею з Оксаною Петрівною Нікітенко, досвідченим маркетологом, власником маркетрингово-дизайнеської (у нашому розумінні!) компанії і мамою восьмикласника, Івана.

Оксана Петрівна

Оксана Петрівна докладно і заповзятливо розповіла,що маркетинговий аспект (Що? Кому? Куди? Скільки? Як?), який, практично, покриває усю діяльність компанії.

Особливо якісне маркетингове збезпечення потрібне у період перманентної кризи, в якому перебуваємо з 2008 року.

На жаль чи на щастя, деякі наші уні (Бондаренко Владислав, Бригинець Михайло, Криштопа Валерія, Пушкар Дарина, Солошенко Ярослав, Степаненко Денис) не обтяжені думками про власне майбутнє. Схоже, що вони орієнтуються на прислів`я: "Що ж то за батьки, що своїх дітей до смерті не можуть прогодувати!"...

Світлини зустрічи
Оксана ПетрівнаОксана Петрівна
Оксана ПетрівнаОксана Петрівна

Ми вдячні Оксані Петрівні за корисну доповідь і сподіваємося, що учні, принаймні, взяли собі на замітку такий цікавий фах.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.